Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Луговська Е$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Луговська Е. М. 
Критерії оцінювання фахової компетентності техніків-механіків агропромислового виробництва [Електронний ресурс] / Е. М. Луговська. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.639 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Луговська Е. 
Педагогічні умови формування фахової компетентності техніків-механіків агропромислового виробництва [Електронний ресурс] / Е. Луговська // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 111-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_12
Обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють формуванню фахової компетентності майбутніх техніків-механіків в агротехнічних коледжах. Здійснено аналіз педагогічної теорії та практики професійної підготовки майбутніх техніків-механіків, конкретизовано категорію "фахова компетентність техніків-механіків". Розкрито суть і зміст фахової компетентності техніків-механіків, виділено критерії та показники, визначено рівні їх прояву. Виокремлено й обгрунтовано педагогічні умови формування фахової компетентності техніків-механіків. Розроблено модель і методику формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків у процесі їх професійної підготовки. Експериментально перевірено педагогічні умови, що забезпечують результативність формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків в агротехнічних коледжах.Розкрито особливості дослідження педагогічних умов формування фахової компетентності техніків-механіків. Відображенно різноманітність тлумачення терміна "педагогічні умови" у фаховій літературі. Подано визначення поняття "педагогічні умови" та "педагогічні умови формування фахової компетентності". Виокремлено структурні компоненти фахової компетентності та типи мотивів, на яких грунтується спрямованість педагогічних умов. Відзначено роль педагогічної практики у формуванні професійного ставлення до майбутньої трудової діяльності. Запропоновано педагогічні умови формування когнітивного компонента фахової компетентності: забезпечення інноваційної спрямованості навчання та формування системи між предметних знань, умінь та навичок. Виокремлено методи формування та розвитку професійного мислення і професійної самосвідомості.Раскрыты особенности исследования педагогических условий формирования профессиональной компетентности техников-механиков. Отображено разнообразие толкования термина "педагогические условия" в профессиональной литературе. Дано определение понятия "педагогические условия" и "педагогические условия формирования профессиональной компетентности". Выделены структурные компоненты профессиональной компетентности и типы мотивов, на которых основывается направленность педагогических условий. Отмечена роль педагогической практики в формировании профессионального отношения к будущей трудовой деятельности. Предложены педагогические условия формирования когнитивного компонента профессиональной компетентности: обеспечение инновационной направленности обучения и формирования системы межпредметных знаний, умений и навыков. Выделены методы формирования и развития профессионального мышления и профессионального самосознания.Disclosed are the features of the study pedagogical conditions of formation of professional competence of technicians, engineers. Displayed is the variety of interpretations of the term "pedagogical conditions" in professional literature. Posted are the definitions of "pedagogical conditions 'and' pedagogical conditions of professional competence". Determined are the structural components of professional competence and types of motives underlying pedagogical orientation conditions. Noted is the role of teaching practice in the formation of the professional attitude towards future employment. Proposed are the pedagogical conditions of the cognitive component of professional competence: providing innovative orientation training and formation system between subject knowledge and skills. Distinguished are methods of formation and development of professional thinking and professional identity.
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.105 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Луговська Е. М. 
Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва [Електронний ресурс] / Е. М. Луговська // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 5. - С. 167-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_5_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.54 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Луговська Е. М. 
Формування фахової компетентності техніків-механіків сільського господарства у процесі вивчення фахових дисциплін [Електронний ресурс] / Е. М. Луговська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 294-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_49
Уточнено поняття "фахова компетентність", "фахова дисципліна", а також аргументовано вплив фахових дисциплін на формування фахової компетентності техніків-механіків сільського господарства. Наголошено, що компоненти фахової компетентності формуються через реалізацію освітньо-професійних програм і виражаються в освітньо-кваліфікаційній характеристиці фахівця. Обґрунтовано, що ефективність професійної діяльності сучасного техніка-механіка сільського господарства залежить від рівня сформованості його технічного та професійного мислення, готовності до професійної діяльності, від рівня його фахової компетентності, формування якої відбувається в процесі навчання у вищому аграрному навчальному закладі, зокрема у процесі вивчення фахових дисциплін. Уточнено понятие "профессиональная компетентность", "профессиональная дисциплина", а также аргументировано влияние профессиональных дисциплин на формирование профессиональной компетентности техников-механиков сельского хозяйства. Отмечено, что компоненты профессиональной компетентности формируются через реализацию образовательно-профессиональных программ и выражаются в образовательно-квалификационной характеристике специалиста. Обосновано, что эффективность профессиональной деятельности современного техника-механика сельского хозяйства зависит от уровня сформированности его технического и профессионального мышления, готовности к профессиональной деятельности, от уровня его профессиональной компетентности, формирование которой происходит в процессе обучения в высшем аграрном учебном заведении, в частности в процессе изучения профессиональных дисциплин. The notions of “professional competence” and “professional discipline” are clarified; the influence of professional disciplines on forming agricultural technician-mechanics professional competence is argued. It is stressed, that components of professional competence form through implementation of educational-professional curriculums and are expressed in the educational-qualification characteristic of a specialist.
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.574 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Луговська Е. М. 
Компетентнісний підхід до формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків сільського господарства в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / Е. М. Луговська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 33. - С. 153-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_33_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.639 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського